17 G

Imorse när jag gick upp så var det hela 17 grader utanför mig :)
suuuper varmt och skönt, tyvärr har jag inte njutit till fullo av solen idag, har
nämligen varit hos min psykolog som faktiskt är bra och förstårde, Dom flesta
psykologerna sitter bara och säger "jag förstår och hur känns det" dom sitter endast
där för att få pengar och bryr sig egentligen inte det minsta om problemen..
Men min psykolog är bra, han är ärlig och har ett hjärta, en eloge till han.

Efter jag varit hos han så gick jag till kyrkan i centrum och tände ett ljus för
min käre mamma och satt där och tänke på allt som händer runt omkring mig.
Jag försöker verkligen acceptera det som hänt, men jag befinner mig fortfarande
i chocktillstång och i en krissituation..
men det kändes skönt att sitta där inne en stund och samla tankarna bland alla
ljus  där allt var stilla och tyst..

När jag kom hem sen så hade min pappa köpt en mobil till mig, lycka!
Måste å andra sidan givetvis lägga in pengar för halva kostnaden på hans konto.
Men det är inte mer än rätt :) det är en röd sony ericsson w910i
här är den och jag är nöjd.




Nu borde jag verkligen plugga i och med att jag inte gjort någonting
de sista veckorna, ja menar de är ju sjukt trist och o värt om jag inte får ta studenten
nu när jag till och med tagit mig till favoriten och hämtat min studentmössa och allt,
som självklart är för stor. Sjääääälvklart !



I hate feeling like this
I'm so tired of trying to fight this
I'm asleep and all I dream of
Is waking to you ..

Jag hatar att somna med tanken på att det kommer en ny dag av saknad av dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0