avslut

Hemma från jobbet, har fått stå med en praktikant,
ni kanske förstår själva hur det gick?
aja, stress och åter stress

Ska på urnsättning imårrn (mamma ska ner i marken)

det känns ändå skönt att ha någonstans att gå när man bara vill sitta och

känna sig nära henne, lägga en blomma och bara vara.

Men dagen kommer bli joerhört obbig och tung,

Det kommer att bli som ett  avslut på något sätt,
då kanske jag förstår att hon aldrig kommer tillbaka igen, aldrig någonsin.

Jag hoppas fortfarande på det, jag slår fortfarande upp hennes nummer och

tänker ringa henne för att bara prata som jag alltid har gjort, jag trycker på knappen
när jag kommer till hennes busshållplats, jag får för mig att jag måste skynda mig
hem för att gå ut med Aragon och Sanibell...

Sen efter ett tag kommer jag på mig själv, och då känns allt bara meningslöst

det går inte alls att beskvina den känslan för det finns för ingen som inte har

vart med om att förlora den som betyder mest kan ens inbilla sig känslan av

hur hårt och tung det är, vilken sorg och saknad man känner,
varje dag, varje sekund och varje andetag man tar..

Det blir bara jobbigare ju mer jag inser att det är så här och att det alltid

kommer att vara såhär från och med nu..

Mitt hjärta blöder och förblöder...


_____________________________________________________________

Blir bara besviken på er, när jag behöver er som mest så är det ingen

som visar sitt stöd, inte till 100%.
Någon gång borde jag komma i första hand, men jag
kanske bara inte förtjänar det.?
Jag litar inte på någon längre, inte en enda själ...



Tillit är en lögn ingen känner någon !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0