fredag

Sitter i min säng och lyssnar på musik och drömmer mig bort till bättre
platser och tider, Tyvärr känns det så himla långt bort till dessa
platser och tider. men vad ska jag göra åt saken, om jag kunde så skulle jag
spola fram tiden några år men det är en omöjlighet. fan
har fastnat för hårdrocks bandet stonesour, Corey, sångaren i bandet är även sångare
i slipknot. sjukt bra band, rekomenderas starkt!!

Funderade tidigare idag på att gå och sola men kom fram till att jag inte orkade
ta mig till centrum idag, men vem vet, kanske gör det om en timme eller två.
Ska nog tatuera lite idag, det var ett tag sen jag gjorde det nu, har inte haft
någon insperation till att veta vad jag ska göra när jag väl sitter där med maskinen
i högsta hugg. Men nu har jag lovat att tatuera några vänner så nu måste jag öva
lite på deras motiv så att det blir så bra som det bara går när jag väl tatuerar dom.
Kul tycker jag!


rökning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0