lördag

Har ont i hela kroppen, känner mig helt slut som människa.
bara man snuddar revbenen så ilar det och drar i mig,
och klumpen som vart i magen har spridit sig upp till halsen..
det är som en tumör som bara väntar på att brista ut i ännu mer smärta.
skönt, verkligen.

Lördag, jaha vad betyder det, vad gör man en dag som denna?
att dra till stan och supa sig full som andra 18 åringar är inte riktigt min grej.
Jag klarar inte riktigt av det än, att vara så långt bort när läget är så här.
nej, jag ska se på LA ink och dricka öl här hemma och den som vill
hålla mig sällskap håller mig sällskap helt enkelt. yesyes


Jag befinner mig fortfarande i något slags chocktillstånd.
Hoppas fortfarande att du kommer tillbaka att jag får se dig en sista gång,

en sista kram, ett sista hejdå, ett sista "jag älskar dig"..
Det kommer aldrig hända, jag vet det.

men fortfarande kan jag inte släppa taget..
Det kallas chocktillstånd
när tankar känns och skär som bitar av glas.
Det kallas chocktillstånd
när orden bränns inpå bara skinnet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0