nervööös

I morgon är det dags för laser, är lite nervös.  Men jag är inte nervös
för att det kommer göra ont och så. Jag är bara nervös för hur det går till och
vad som händer efteråt, hur läker det, när får jag tatuera (?)
Jag har verkligen ingen aning om hur det kommer gå till eller hur de kommer kännas.
Det märker jag imorgon helt enkellt..!
Wish me luck

Funderar på att se lite One tree Hill, har nämligen fått alla sesonger på DVD av Hatef.
Så nu har jag nånting att göra. Såg på det nya avsnittet idag och jag blir helt till mig
när det inte går som jag vill, vill bara skriva om manuset så alla blir lyckliga.

Nej jag ska lägga ifrån mig datan nu men innan det vill jag bara säga att jag
fortfarande undrar hur folk tänker och hur vissa kan vara så oberörda och leva på som
vanligt, utan bekymmer eller någon tanke på nån annan än sig själv.
Utan dåligt samvete dess utom! Vissa förstår inte att efter en sån här sak förändras allt.
Allt vänds upp och ner, och det man behöver när allt förändras är sina vänner.
Och det svider så när vännerna man trodde fanns kvar försvann i samband
med förädringen.

Allt var och är uppbyggt av lögner, därför litar jag inte på någon nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0