Torsdag

Lasern avklarad, ska tillbaka igen i juni för de behövdes självklart mer än en behandling
och man måste vänta i ca 8 veckor innan man kan göra nästa.
Så jag får med andra ord vänta i en evighet innan allt är klart vilket känns sjukt jobbigt
för att jag kan inte bada, sola o.s.v och det är sommar snart, plus att man får blåsor
och sår som svider och bräns som bara satan!
Kul sommar, Verkligen! Fyfan är allt jag har att säga om detta.

Innan lasern var jag, pappa och mina bröder och åt på en jätte fin rrestaurang i Gamla stan,
Maten där är verkligen fantastisk, är fortfarande proppmätt och vi åt vid 5!
Införskaffade mig en skinn jacka i gamla stan också, super fin och halva priset dessutom.
Och när vi väl kom hem så såg vi på aik-dif på TV, Tyvärr tog djurgården endast hem 1 poäng,

Men bättre lycka nästa gång, heja djurgårn!!!!

Imorgon ska jag till mammas grav och så lite blommor så det blommar fint i sommar.
Blåklockor tror jag det blir till att börja med. Mamma gillade blåklockor, jag kommer
ihåg när jag var liten när mamma alltid lärde mig namnen på alla blommor,
Kommer verkligen ihåg att vi stannade upp så fort vi såg en ny sorts blomma och
jag memorerade hur den såg ut och lärde mig vad det var för nåt.
Det finns inga ord för hur mycket jag saknar dom dagarna.
Och det finns absolut inga ord för hur mycket jag saknar henne, jag kan absolut inte
beskriva den sorgen jag känner varje sekund.
Och det är omöjligt för någon att förstå hur mitt hjärta blöder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0