jordgubbe

Ska alldeles strax bege mig till mig psykolog martin, aka marre.
Ska bli skönt med tanke på att jag inte kommer träffa han på en vecka sen om inte
mer om jag inte får byta mina tider lite huxflux sådär.
Börjar ju jobba igen om 1 vecka och 6 dagar. shit jag räknar verkligen ner
och jag såå längtar inte! Skulle vilja vara ledig och ha semester för alltid, jag klagar inte på
det inte. Ska nog börja spela på lotto och hoppas på att ta hem stor kovan som man säger.

För övrigt hatar jag mig själv för att jag börjat kolla på våra bästa år. dagligen!
Hatar det programmet så sjukt mycket men jag måste kolla på det. haha
Det är såren man får efter semester i över en månad, konsekvenserna så att säga :P

Var vid graven igår iaf, i renget. Hade dock inga blommor med mig men det är nån

som planterat en blomväxt där, undrar verkligen vem det är. vet nån?

Tack iaf för det, det var jätte fint. tack.
Hoppas du kan förlåta mig för vi bråkade mamma, för jag kan inte förlåta mig själv.


Nej nu måste jag rusa.

Inatt får jag träffa mik. wonerfull wonderfull


Kommentarer
Postat av: M.

Vi fick inte träffas innan du åkte :(

Fuck, en hel vecka till.. inte okej!

2008-08-07 @ 20:07:48
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0