regningskitdagsöndagshelvette

Gårdags kvällen blev toppen faktiskt, jenn och mr J fyllde 19 respektive 24 år
nu i helgen så självklart blev det firning på topp.
Grattiis till er igen <3
Vi satt hos mig ett gäng och hade trevligt helt enkellt. drack väl kanske en eller
två öl mer än vad jag egentligen behövde men va fan.
Och gårdagen har garanterat satt spår idag, bakfyllan finns och känns kan jag lova. fy!


Blir så nere av de här trista vädret, man har liksom ingen ork för nåt annat än att ligga
i sängen, i ett varmt täcke och se på tv tills det blir kväll/natt och man kan sova.
Hatar sånna dagar när ingenting lockar en.


Och jag hatar när DU ljuger för mig, rätt upp i ansiktet.
Ser du inte att jag försöker, är du blind eller bara jävligt dum?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0