red flag

Fick gå tdigare från jobbet idag, mådde inte alls bra. Eller jag mår fortfarande inge
bra. Har liksom ett illamående i hela kroppen och huvet väger cirkus 47 kilo
känns det som. Men pallrade mig ändå iväg till stadium efter jobbet för att införskaffa
födelsedags present till min lilla lilla lilla bror som fyller 13 imårrn! shit han är inte så
jävla liten trots allt och det hatar jag, han kommer alltid att vara en liten plutt i mina ögon.
Han ska iaf få ett par basket shorts och en rejäl påse godis av mig och hatef. Vad fan
köper man till en 14 åring liksom? wellwell hope he likes it.

Läste btw mitt horpskåp idag, som jag skrev igår så tänkte jag köpa en liten valpis

idag, eller iaf ringa och kolla om det gick och så. Men det stod att jag skulle tänka igenom

vad jag skulle göra och inte förhasta mig i mina köp och vad jag klarade av för ansvar

egentligen. Det gjorde mig jätte rädd, tänk om jag inte klarar av en hund nu!!???

Även om det bara är nån liten nisse som sitter och hittar på en massa skit i en skruttig

gammal stol i ett unket rum utan fönster medans hand smuttar på sin whiskey.

Skit horoskåp.

Nu ska jag tröstäta räkgryta och sen tippa ner till statoil och köpa mängder med choklad.
tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0