Dagen med big no no

Japp, dagen började som rubriken lyder.


Begav mig imorse vid 8 till psykolgen där jag som varje torsdag ska befinna mig
8:30. Berättar som vanligt i receptionen att jag är där och vem jag ska träffa, när jag suttit
och väntat i 20 minuter kommer samma tant som satt i receptionen ut till mig och säger...
- ja du, förresten din psykolog är inte här idag, hon är mamma ledig.
Jaha, tack för den och för att du sa nåt när jag kom, istället babblar hon på och ljuger mig
rätt upp i ansiktet om att hon ringt mig och sagt det igår. Ääääh NEJ. Idiot.
Blir arg bara jag tänker på det, bröt ihop totalt och ringde mig pappa för lite stöd och nån
som orkade höra på min gråt. Inte nog med det så skulle jag jobba kl 10 och fick vänta i
sjukhusets cafereia i en timme själv, sittandes med en kaffe och kanalen.
Jävla skit dag.


Från de ena till de andra, har panik över mitt hår och min utväxt. Så snart kommer mik
och ska hjälpa mig färga (ja jag har gett henne förtroendet och ja vet att de är på egen risk)
Efter de kanske jag ska möta maida på en te om tiden inte springer iväg.




TJA


Kommentarer
Postat av: M.

Hahah på egen risk.. Jo jag tackar jag.. Men sist jag färgade Jess så blev det ju bra.. har jag för mig iaf.. hmm..

2008-12-04 @ 18:27:44
URL: http://explosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0