Det är onsdag idag va?

Aaah gosch jag har såna smärtor längst ner i ryggen, vet inte riktigt vad de kallas
men fyfan vad ont det gör, varje gång jag ska ställa mig upp, sätta mig ner, gå ett varv,
ja you name it så känns de som att få in kvin instucken i ryggen, vet inte vad det är
som har hänt riktigt, kanske beror på mens värken men ja menar så hääääär ont har det
nog aldrig gjort förr..


Hur som helst, ska till tatuerarn idag igen som nämnts tidigare.
Ska fylla i 3:an igen eftersom att färgen inte tog så bra pga all laset som skjutts in just där.
Funderar på om jag ska skriva mamma med skrivstil över alltihopa, så att det typ hamnar
lite närmare nacken. Hur låter det? Skulle nog passa skit bra men jag vill ju samtidgt inte
förstöra nånting så att säga. Får nog fudnera vidare ett tag till..

Grattis till Camilla den lilla ;P som fyller 19 år idag.
Hoppas du får en kanon dag! :)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej på dig.

Jag har en blogg som heter littlemisselsa, jag tönkte satsa på den. och den skulle behöva en liten knuff. så det skulle inte skada om du kikade förbi och lämnade en kommentar.

puss på dig söto!

2008-12-17 @ 15:15:00
URL: http://littlemisselsa.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej på dig.

Jag har en blogg som heter littlemisselsa, jag tönkte satsa på den. och den skulle behöva en liten knuff. så det skulle inte skada om du kikade förbi och lämnade en kommentar.

puss på dig söto!

2008-12-17 @ 15:15:03
URL: http://littlemisselsa.blogg.se/
Postat av: Camilla

åh så mkt gratulationer jag får :D

2008-12-18 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0