drill

Jag har ju helt och hållet glömt bort att berätta att jag var hos tandläkaren igår och borrade
i en stackars tand. Mik var med och var räddare än vad jag var, haha.
Men de gick bra, var lite nervös sådär men sen kom jag på mig själv om hur rolig jag måste
sett ut med bedövning i hela käften och en bullulstuss instoppad under läppen så jag
låg mest och skratta åt mig själv, haha nåväl.

Efter de så åkte vi till täby och skulle handla lite julklappar, mik kom hem med 3 och jag med
4, ska tillbaka snart igen. Framåt kvällskvisten blev vi sugna på öl och gick till snövit för
att snacka lite skit :) mysmys, Jag hann även med en solning mellan täbybesöket och
ölandet. Ibland är jag allt bra va.

Det är trist att det blivit såhär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0