En snabb visit i GBG

Helgen som varit då :)

Var ju som sagt i gbg för att gå på ninas 80tals fest, vi var 15 st som åkte ner tror jag.

Nina var duktig och hade lagat mat och tårta till alla som kom dit, och samanlagt var det

över 30 nånting i guess. Och alkohol, ja de gick de ingen nöd på! haha.

Vi hade kul hur som helst, dansade och dansade, fan jag är så otränad och får håll efter

ca 10 min och måste vila en stund innan jag kan röra mig igen. jaja.

Alla såg hel sjuka ut, ska lägga upp bidler sen så ni får se, hatef var en balettkille,

jag såg ut som ett 80tals fnask (även om inte de var meningen) hafez var michael jackson,

och nisse hade rakat mönster i håret(?) haha han skulle vara nån snubbe.


Kom hem igår vid halv 1 på natten och vi började åka från gbg vid 4, i know de ska gå 3

timmar snabbare om inte mer! Men det var en rolig resa faktiskt, vi bestämde nämligen oss för att

vi skulle ha en tjejbil hem, de var jag, shabnamn, sara, anna och hengameh som åkte,

efter nån timme  märker vi att vi åkt mot malmö(?) så då var de bara att vända om och på ca 3 timmar

har vi kommit 7 mil i RÄTT riktning, men lika glada var vi för de. Haha.


Som sagt jag kommer med bilder och sånt sen, så får ni se med egna ögon!




Kommentarer
Postat av: N

sv: slussbrovägen :)

2008-12-15 @ 16:35:31
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0