finger eleven

Det har hänt nåt med mig, jag är liksom trött precis heela tiden.
Ja menar de är ganska konstig med tanke på att jag tidigare inte haft några som helt
problems att gå upp och jobba vid 7 på morgonen, men nu går det bara inte
min kropp säger nej och åter nej. Det suger när det är så här,
att vara helt utan ork eller energi..
Funderar faktiskt på att dra och köpa ett nytt träningskort och få lite fart på mig själv,
maybe it will help..

I helgen blir de iaf av att åka til gbg för att gå på ninas 25års partaj,
temat är 80tal och man måste klä ut sig!
Ni som känner mig vet att klä ut sig inte är nåt jag gör med ren och skär glädje men
det blir nog bra. Vi är ett gäng på typ 15 pers som åker för att fira henne så kul blir
det garanterat, tror jag...
Bilfärden är dock inget jag ser fram emot, jag blir så sjukt åksjuk när jag sitter i en bil
en längre sträcka, båt, tåg, buss ja u name it! kan inte ens läsa i bilen så stackars
sate som får sitta med mig. haha, fyfan.

Nej tillbaka till ritbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0