helg

Så var helgen näst in till avklarad.
Som jag nämnde i tidigare inlägg så var ju jag, mik, hatef o nisse hos mig i fredags
och begav oss sedan i vanlig ordning till sportsbar vid 12 tiden.
I det skedet låter sb som en riktig toppen idé! Haha jaja.

Igår mådde vi dåligt på dagen, vi låg i koma allihopa men framåt kvällen var det ju
bara riktigt trist att ligga och inte göra nåt, så jag o hatef åker och köper tacos och äter hos
mig, efter ett tag kommer även nisse och mikaela. vi hade ju trots allt ett par öl och nisse
man hade whiskey, blä. Efter en stund kom frida med ett flak i famnen och efter de var det kört.
Hon gick dock till sb vid 12 snåret men vi höll oss, Duktigt va?
Så vi dansar istället, vi dansar och dansar i mitt kök i flera timmar. Haha.
Jag ångrar verkligen att jag inte tänkte på att filma mik och hatefs dans, det var så vackert.
Dom låg på marken, hoppade över varandra och hade sig, En koreografi till en hel låt,
det skulle föreställa sån här mordern dans men de får man ju ta med en nypa salt.


Just nu sitter jag och kollar runt på vad man kan önska sig i julklapp, men jag kommer inte på
nåt. eller jo en ipod men ändå.
Känner mig inte i behov av nåt, jag bryr mig liksom inte längre.
Jag vet inte, men inget spelar nån roll i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0