Helgen dårå

Så, tänkte uppdatera lite snabbt om helgen nu dårå.
Bara sådär för ovanlighetens skull så satt vi som vanligt hemma hos mig och drack en och annan
ölinnan vi begav oss till sportsbar, vi spelade fuck the dealer och jag sög. Satt helt ärligt med
kortleken nästan hela jävla spelet, tänker aldrig spela de igen för ölen slinker ner lite för
fort då liksom om ni förstår vad jag menar.
Anyhow, var jätte konstiga människor där i fredags, inte alls som vanligt!.

Igår skulle jag bara vara hemma var det tänkt men vid typ 9 blev jag sjukt rastlös så jag bad
min käre lillebror som är 15 år att skjutsa mig på moppen till akter, haha vadå desperat liksom?
Mötte upp frida där så satt vi och drack lite öl och snacka skit. Efter ett tag lät även denna dag
sportsbar som en bra idé och självklart hamnade vi där även igår.
Fan, jag är så dålig verkligen. Men de var trevligt, sjukt lite folk till en början men helt plötsligt
var det fullt och man kunde knappt röra sig utan att snubbla över nån.
Var nog där till stängning igår också sen skjutsade snäll farre hem mig. thank you.

Idag har jag inte gjort nånting typ, städat mitt rum är väl de enda jag kommer på...

Jess kommer kanske hit snart btw, toppen att hon är hemma nu!

Hon skulle kramas en stund med the family först men sen kanske hon kommer på en cigg eller två.

Finally! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0