Long time no see

Var ju ett par dagar sen som jag uppdaterade nu så tänkte göra ett försök nu och vad som
hänt den senaste tiden.

Julafton var bra hur som helst, var hemma med familjen plus moster med familj,
Åkte upp till graven gjorde vi också, jag och tetta gav minsann mamma en cigarett och la
där till henne. Då blev hon nog glad. :) Sen var vi bara hemma och mös och åt.
Åhh jag fick en ipod touch, total lycka på de!

Juldagen spenderades hemma hos mig till en början, vi var massa tjejer och så hatef
och henke, toppen. Senare begav vi oss in till den stora staden till mango för där befann sig
även min fru. Jag lyckades supa bort mitt bankomt kort så jag har lite smått panik,
lyckades även bli slagen av en elak pojke över ögat helt utan anledning, så ja vi kan väll säg
att jag lyckades kanon bra och att jag blev kanon kanon kalas full.
Alla försvann där ifrån sen förutom jag och mik som står som 2 frågetecken och undrar vart fan vi är
och hur i helvette vi tar oss hem, men vi lyckades, fråga inte hur men hem kom vi!
Amanda blev även utslängd denna kväll, mik blev slagen av ett träd (?) och jess glömde
gå av bussen och hamnade i berga, ja vi kan säga att vi alla lyckades.
Klapp på axeln kompisar.


Igår alltså annandagen så började vi även hemma hos mig, jag, mik, jess, frida, nisseman
och hans. aka hatef. Vi spelade ölspel och hade oss, slutligen så hamnade vi på

sportsbar som tydligen heter sportsvlub nu, hur som helst så var det verkligen INGEN där,

bara vi, så dom stängde vid kanske halv 2, kul liksom.!

Vi gick istället till china men dom stängde 2, så fick gå till mig och efterfesta istället förutom en

viss amanda ahlsell som var föl full och kunde inte stå på bena, ordagrannt.

Hon fick bäras hon, toppen.


Sådärja, en liten inblick så att säga.

Återkommer sen igen, blir antagligen några öl och sportsbar ikväll med. tjing


Kommentarer
Postat av: N

tack så mycket gumman <3

2008-12-29 @ 13:54:03
URL: http://naaathaaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0