Stackars barn

Nej tröttsamt allt är, har suttit i min säng nästan hela tiden sen jag skrev sist.
Ja med undantag när jag åt och när jag gått ut och tagit en cigg.
Har fortfarande ont i magen och jag undrar vad det är för fel. Men jag tror att det
kanske kan vara magsår, har haft det förr och det är inte skönt, måste tänka på vad man
äter och skit. Kanske blir bättre tills imorn.

Sitter och ser på S.O.S barn familj nu, stackars familjer säger jag bara!
Förstår inte hur folk går med på att vara med i såna program, jag hade aldrig visat upp för
hela svenska folket ifall jag hade haft det så hemma.
Pinsamt att visa att man "misslyckats" som förälder eller att man som barn inte har nån
respekt för andra människor om ens för sig själv!
Nej fy bubblan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo fast alltså.. du skulle sett mig i det där programmet på svt när jag var 14.. det hette "om barn" dom filmade så mkt att man inte tänkte på att dom var där, och jag var otrevlig mot min mamma precis som alla andra tonåringar.. (jag skäms jättemkt när jag ser på det idag) nog för att hon ändå var 16 men aa.. du fattar.. dom flesta har nog haft en tonårsmonster i oss! (såg också på sos familj)

2008-12-10 @ 14:06:03
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0