The day after tomorrow

Kan inte förstå att det bara är 2 dagar kvar till julafton, elelr egentligen en med tanke på att
det bara är imorgon kvar och dagen idag är redan slut.
Har handlat alla julklappar så det är en stor lättnad, men börjar ändå fudera på om det
är nånting jag missat, skulle vara så typiskt mig.
kanske ska unna min moster något mer, får ta mig ner till centan imorn helt enkelt, måste ändå
handla lite saker där tills på torsdag. Ni vet sturumpnyxor och sånt kul!.
Kanske ett par röda såhär i juletid och allt.. hmm. maybe.

Sitter och ser på roomraiders nu, ni vet de på mtv.
Helt stört program och man märker verkligen hur inövat precis allt är!

Nej nu ska jag göra nåt vettigt, gå ut och röka eller nåt. (mycket vettigt)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0