Uppe med tuppen.

Japp minst sagt, ställde kl på hela 07:15 för att hinna till psykologen i tid.
Måste säga att det tog emot som ett as, somnade sent igår.. Kom till mr H vid 12 nångång,
ja, mik, maida o hatef var ju på akter igår och firade. Duktiga var vi, drack hela 1 kanna var
och fråga inte ens hur de gick till. Trevlig kväll. thanks darl´s.
Aja, kunde hur som helst inte sova igår, hade ångest och åter ångest.
Denna dag är lika dan, orkar inte prata mer om de....

Ska strax bli upphämtad av mik och sonja för att åka till täby för hoppningsvis för sista gången
idag, finns en hel del julklappar kvar att införskaffa.Kanske möter upp min älskade far
i täby också på en lunch eller liknande om han har tid vill säga..


Sist men inte minst.


Grattis på födelsedagen mitt hjärta,
Jag ska bjuda dig på potatisgratängs födelsedagsmiddag när du kommer hem :)

Älskar dig, snart ses vi. Du är saknad till tusen!


Kommentarer
Postat av: Maida

Love u too frugan min <3333

2008-12-18 @ 16:43:05
URL: http://kiiico.blogg.se/
Postat av: amandaaaaaaaaaaaaaaa

taaaaaaaaaaaaaaaaaaack!:D

2008-12-18 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0