beating hearts baby

Idag så bestämde jag och Mik oss för att gå till centrum och göra vad?
VAD i hela friden kan man göra där? slutade hur som helst med en fika på
snövit, surprise! Mik fick te med massa frön i och jag en latte som enbart smakade vanilj.
Vad har hänt med det stället egentligen? de brukar vara toppen där.
När vi satt där så berättade jag för Mik vad duktig jag varit som tillomed rakat benen och
gått till ungdomsmottagningen idag. DÅ mina kära vänner blev jag
en toppen brud i miks ögon hahah. Ida the toppen brud!
Men ibland kan hon vara ganska elak, iaf när hon jämför mig med David "Sex" Soller,
Ni vet han långhpriga jäveln som varje år är med i so you think you ca dance?
Jag och Hatef dansar mycket mycket bättre, vi har toppen moves.

Köpte även två jätte fina tröjor på roccoco idag (stavas det så?)
Betalade 150:- för båda två tillsammans, jag är bäst på rea!

Nej nuuu måste jag hoppa in i duschen och äta en bit så jag inte svälter ihjäl för
sen har vi allt fixat en onsdags-vins-kväll :) Wonderfull Wonderfull.


Kan nån ge mig en förklaring på varför i hela friden inte jag kan lägga in mina bilder från
datan till kameran. vad gör jag för fel? Har huuuuuuuur mycket bilder som helst att lägga upp!
Tröttsamt, riktigt jävla tröttsamt!



En student bild kanske?

.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0