Is it right?

Igår blev det precis som jag hoppades på, SOL & BAD på dommarudden med mik.
Gull Uffe var snäll och rar och skjutsade oss fram och tillbaka.
Det var lite halv trist att solen var i moln i ca 2-3 timmar, men men det gick bra
ändå, några timmars sol fick vi iaf.
Eftersom vi var solbrända och varma så tyckte vi minsann vi förtjänade en söndags öl.
sagt och gjort.

Idag har vi solat heela långa dagen på min tomt, för dem som inte vet så är det helt vindstilla
där och det blir dö hett, lätt 30 grader. Men där låg vi och kämpade i flera timmar.
Tacka gudarna för vattensprutan så man kan svalka sig lite då och då.

Japp vad händer ikväll då? vad vet jag.
Vet iaf att jag ska laga tacos för det är jag helt stört sugen på!


Is it right? is it wrong?
What the hell is going on
I don't care I don't mind
Just show me were you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0