sunnyday

Måste meddela er alla mina vänner att jag typ slagit rekord nyss.
Har aldrig i hela mitt liv klarat av att ligga ute i dö het värme heeelt själv
i mer än en kvart innan idag när jag nu har legat ute i 1 timme och 45 minuter!
weeeiiiiii .

Jag blir även mer och mer en toppen brud för varje dag som går.
Snart ska jag nämligen hoppa in i dushen för att sen gå till centrum och köpa mat,
jag ska nämligen ge mig på att laga mat själv idag, och inte nog med det!
Jag hittade recpetet på internet och har ingen aning om hur de smakar eller hur man egentligen
gör. Det är typ nån pasta med kräftor och citron jaja.
Nämde jag att jag ska laga till mig och min pojkvänm som en överraskning till han?
Toppen toppen toppen. wish me luck!


Nu ska jag plocka lite jordgubbar i min trädgård innan jag beger mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0