bästa dagen i mitt liv

Nu är jag hemma i Berga igen efter att ha varit i GBG en sväng.
Hotellet vi bodde på hade helt ärligt en POOL och bar på taket! heeelt sjukt.
Så där uppe satt vi och avnjöt en kall öl och solade och badade :)
Sen duschade vi och gjorde oss i ordning för att försöka hitta nån bra krog att äta på,
men det var heeelt kört. Brucan fans överallt och kö in till varje ställe så vi fick nöja oss
med ett litet litet ställe där det förövrigt fann as god lasagne!
Efter det bar det iväg till Ullevi för att komma i tid till konserten,
köpte en jätte fin Brucan T-shirt utanför och en nyckelring utanför :).
Väl inne på Ullevi var det 50 000 andra galna fans och vi sjöng och sjöng och idag har
jag ingen som helst röst kvar.
Spelningen med Bruce Springsteen and the E street band
var det bästa absolut BÄSTA  jag någonsinupplevt i hela mitt liv, grät av lycka till och från under
hela konsterten. Jag har aldrig varit så lycklig som jag var när han spelade
och verkligen gav allt!Det finns inga ord som kan beskriva vilken kung han är!!
Jag finner inga ord. Ni måste uppleva detta. Äkta lycka, äkta lycka. 
Han ÄR musik och gör sig välförtjänt av namnet The Boss.


The Boss and the E street band




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0