rubrik kanske?

Gårdags kvällen slutade bra och trevligt. Jag och mik lagade tacos vilket jag har velat
äta hur länge som helst men vart alldeles för lat för att laga det. gott som tusan var det!
Efter en stund kom amanda och jess på besök och lekte med oss sedan kom även
sharam och hatef och det var nice, spelade spel och grejer, jag suger för övrigt på spel.
dålig förlorare är jag också men jag måste berömma mig själv för jag är sååå mycket
bättre förlorare nu än vad jag varit tidigare!
Kvällen avslutades med lite tatuerade det är så sjuuuukt kul jag vill tatuera varje dag
i resten av mitt liv! Jag tatuerade sharam även denna gång, den här gången ett kina tecken
som står för mod som placerades på foten. jag är skit nöjd med hur det blev och de blev
han med vilket är det viktigaste. Ska ta ett kort på de sen och lägga upp en bild så
alla får se. Aaaahhhh vad kul det är! gosh.

har hittat massa nya as snygga maskiner, har redan en guldig och en svart men jag
måste ha nån av dessa också, speciellt den med stjärnor!!

stjärnor of course 


och GE MIG GE MIg, dessa örhängentack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0