jahajahaja

Har precis sett på filmen this is england, bra film faktiskt! rekomenderas.
Jag och mikaela grät självklart till denna film också precis som alla andra filmer
vi ser på tillsammans samtidigt satt vi och svullade chips, dipp och gurka.
guuuuuuudars skymning vad det behövdes.

På tal om absolut ingenting,alls så har min rygg pajats totalt!
Kan knappt stå på benen och jag vet inte riktigt vad det är för nåt det ena jag vet
är att det gör ont som satan och att jag känner mig som en gammal skruttig tant när
jag går. ojoj jag känner mig så gammal och grå. haha



Som slut på dagen vill jag bara säga förlåt för att jag är som jag är och jag menar
det verkligen från hjärtat. Jag ska ändra på mig och jag försöker men det går inte
så snabbt som jag önskar och därför blir jag gnällig och jävlig.
Ni har rätt att vara arga och irriterade men ha i åtanke att jag verkligen försöker.


Nej nu ska jag se på lite GA eller på blow som är på tv. har inte bestämt mig än.
Just nu lutar det åt Johnny, toppen Johnny!



gå in på http://www.rock-rebel.com, finns jätte fina grejer där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0