fling

Jag kan ha blvit den sämsta på att uppdatera mig blogg, men det ska bli ändring
på det. Å andra sidan är det inte mitt fel för jag har faktiskt vart upptagen.

Torsdagen blev en kanon kväll. TT för hela slanten.
Vi hamnade på solbrännan däe vi grillade lite grann, spelade kubb och
öl dracks givetvis. Vi satsade satan.
Kvällen slutade nån gång, när (?) jag vet inte. Alla var fulla och glada.
lyckat helt enkelt, mycket mycket trevligt.
Igår mådde jag inte alls bra och om jag ska berätta en hemlighet så har jag fortfarande
inte duschat. jag vet, jag kan vara den som suger mest i hela sverige. stinker brasa/öl
och andra härligheter. fy för mig. (notera att det är lördag idag)


Vad händer ikväll då, jag vill ha festlördag men det verkar kört eftersom jag egentligen
inte har råd att gå ut vilket jag är super sugen på att göra. Men det är kört, tyvärr. skit
jaja, ska spåna lite i vad som händer och hoppas på det bästa helt enkelt.
Och på tal om absolut absolut ingenting så kommer min lillebror hem idag från

Barcelona och jag hoppas jag får nåt fint!



Det finns så mycket saker jag vill säga till dig men det känns som jag har slut på ord.

Jag vet precis vad jag tänker och känner men vet inte hur jag ska få ur mig allt.

Känns liksom som att jag provat allt som finns i min makt men som att det inte

räcker till längre, finns det nåt jag inte redan provat? 
Jag önskar mer än allt att du kunde sitta i mina kläder bara för en liten stund
för att förstå hur jag känner och hur viktig du är för mig och att jag inte kan tänka mitt liv
utan dig. Det finns inte. Och jag vill inte ens tänka på vad som kommer ske, (peppar peppar) 
Hur kan jag få dig att förstå och få dig att fly med dig. Jag passar inte in här, 
jag måste här i från. Jag ber för allt jag äger och har, allt som finns och inte finns. 
Försvinn med mig, börja om med mig. Vi klarar allt så länge vi är tillsammans. 
Sometimes it takes two to become one.
Lämna mig inte, inte du också. Du är mitt allt.
ÄlsklinT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0