long time.

Yes, igår var det alltså tjejkväll. vi drack vin och åt kärleksmums som
Hengameh så duktigt och snällt bakade. hon är duktig hon.
Väldigt trevligt hade vi måste jag säga och det måste göras om!
Jag spelade amandas omtalade charad (hur stavas det?) spel igår för
första och sista gången. jag har alltid sagt att jag hatar av hela mitt hjärta
charader. fy vad hemskt det är!

Idag måste jag berätta vad toppen jag var.
Jag var nämligen på dommarudden med min family och badade JAG badade!
simmade heeela vägen till flotten och tillbaka. Om för er som inte vet så är jag inte så
himla duktig på att simma. Jag liksom sparkar med ena benet och gör rätt med det andra
så jag blir trött på cirkus 3 minuter. Ska sååå öva på att simma. Ska lätt köpa simkort på
simhallen och öva upp mig i smyg. Inte nog med att min simstil suger så får jag
kallsupar om och om igen. hela tiden kommer dom. varför. jaja..


Var hos martin idag också. min psykolog alltså. Var otroligt skönt att prata med han idag,
har inte vart där på flera veckor nu eftersom han vart på semester.
Det är skönt att lätta på hjärtat ibland och bara prata av sig utan att egentligen tänka på
vad man säger eller att det spekar nån roll. Jag nästan längtar till nästa onsdag..


Idag har det gått 5 månader och 3 dagar. förstår inte att det gått så lång tid.
Och jag kan fortfarande inte förstå vad som hänt.
Jag saknar er så mycket att inga ord kan beskriva..


Jag älskar dig, mitt hjärta, min bästa vän, mitt allt.

None




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0