4 mån, midsom

Så var det midsommar då, ska möta mik och jen om en timme, amanda kommer
nog också förhoppningsvis! sen bär det av till mig och vi ska försöka oss på att laga fläskfilé
Ingen av oss kan laga mat så det blir definitivt en utmaning! 
Öl och vin står också på schemat. Men absolut ingha snapsar, det fick jag på tok för
mycket av förra midsommar! hujedamig






 
Nu ska jag ringa min frida och kolla vad hennes planer är för dagen.
Midsommar är inte riktigt rätt utan henne.

_________________________________________________________
Idag är det 4 månader sen du försvann, tiden springer förbi samtidigt som allt står stilla.
Jag saknar och behöver dig mer än nånsin.
Älskade mamma, jag älskar dig så, saknaden är stor hos oss alla.

Jag ska försöka göra dig stolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0