black eye

Igår började dagen med att jag och mikaela åkte till stan för att jag skulle tillbaka och
göra laser igen för min tatuering. Och mitt lokal sinne är så sämst så de tog typ ett år för oss
att ens komma fram, jag måste verkligen börja vara i stan mer så jag lär mig hitta nån gång!
Hur som helst så har jag as ont idag, bränns nåt så förjävligt.
Efter lasern mötte vi upp Tetta och fikade och hon gav mig alla mammas dagböcker som hon
skrev på behandlingshemmet förra våren/sommaren.
Kommer bli tungt att läsa dom men jag känner att jag vill göra det och hoppas att jag får svar på
vissa frågor och funderingar som jag har.

Kvällen tillbringades hos jess med henne, mik och amanda, vi såg på film och åt glass.
Senare på kvällen blev det krocket, hur ofta spelar man det liksom?
Kul var det iaf :)


I'm not harmonic, I can't reach self-esteem
That's quite ironic
I don't feel supersonic
I don't drive in the lane of whipped cream
I'm more like a chronic, Ignorantly swimming upstream

What can I do to be happy?
I have problems to decide
When it looks to me the grass is greener
On the other side


Du gör det inte lätt, du måste ta dig tid för det här fungerar inte längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0