burning inside

Sitter och funderar på så mycket saker, och det snurrar och snurrar i huvet på mig.
Har sett och hört saker som jag önskar att jag aldrig gjort. 


Hur ska man veta vad som är rätt eller fel när man aldrig får det bekräftat,
När vet man hur man kan lita på någon eller när det är dags att släppa taget?
Kanske går allt ut på att ta risker och att kanske bli sårad.
Men förhoppningsvis väntar mer stunder av lycka än stunder av besvikelse och smärta.
Det är vad jag hoppas på, och jag hoppas du är villig att ge mig det och uppleva det
tillsammans med mig, varje dag. Och tilliten kommer, jag hoppas på det.
Men med en risk att bli besviken och sårad.




Can miles truly separate you from friends...
If you want to be with someone you love, aren't you already there
?
- Richard Bach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0