en tid bakåt

Jag vet jag har blivit sämst på att uppdatera min blogg, men om jag ska skylla på nånting
så är det för att jag lämnat in min bärbara data och att sätta sig i data rummet är väldigt jobbigt
måste jag säga, det är trångt här.

Sista tiden har vart hektisk som bara den, med bla en studentmottagning som slutade som den
slutade, kul hade vi iaf jag och mik. lite snövits besök och kubbspelande har också hunnits med.
Mik har flyttat så nästan hela dagen tillbringades på hennes gräsplätt japp hon har en tomt numera.
Jag har blivit jätte duktig nu! i fredags när jag spelade så rent ut sagt sög jag, men idag vann jag,
flera gånger dess utom.!

Jag tar verkligen studenten om 3 ynka dagar, 3 dagar! helt ofattbart är det.
Trodde aldrig jag skulle lyckas och med ett bra slutbetyg dessutom.
Väldigt mycket att fixa med, sjukt stressigt börjar det bli, så imorgon ska jag, mik och amanda
in till täby och införskaffa det sista. På eftermiddagen/kvällen ska vi även baka minst 4
kladd kakor till mottagningen, yes det blev vårat jobb. önska oss lycka till!
Plus att vi måste fixa allt med musiken till mottagningen också.
Som sagt det är inte långt kvar nu.


Jag önskar min mamma fick se mig nu, jag vill hörs henne säga att hon är stolt över mig.
Ville att hon skulle vara de första ja skulle se när jag springer ut på studenten, men nu är hon
inte där. Vet inte hur jag ska klara av den dagen om jag ska vara ärlig, är så blandade känslor.
Men mamma, jag ska försöka göra dig stolt. jag ska verkligen göra mitt bästa.





it hurts more then ever


Kommentarer
Postat av: J.

Du har gjort henne stolt Ida.

2008-06-02 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0