Give Into Me

Har egentligen ingenting att skriva men jag har bestämt mig för att göra ett försökr iaf..
Pappa är för tillfället i Öregrund det ligger nånstans bakom norrtälje? och jacob är i gbg
på fotbolls cup så det är bara jag och david hemma här i helgen, så ikväll ska vi laga tacos
för att få i oss nån mat över huvud taget. Undrar hur det går.. Jag har aldrig riktigt lagat köttfärs.
jaja skit samma.

Är föresten jätte avundsjuk på att david åker till Barcelona nästa lördag på fotbolls cup!
Jag har försökt mitt yttersta för att få följa med som typ "ansvarig förälder"
för vissa såna måste följa med. Men jag fick ett skarpt NEJ. det sög.
Men å andra sidan ska jag och käre far till GBG nästa lörda och se på The Boss!
som jag längtat!!! Ska bli så sjukt jävla kul att jag finner inga ord för det,
GBG, hotell och Brucan :D toppen !!!!!




Ingenting blir som jag tänkt mig.
Jag vill så gärna vara som er. Jag försöker och försöker men de räcker inte till..

Vill inte förstöra och vara ivägen för någon.


Ni förtjänar det bästa.






I'm falling down on you, where are you from?
 You're so beautiful, how can I go on?
If I loose it all, would you go down on me?
And I don't even know, the things you want me to see

I'm waiting for you, thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
You're mine, I'm ridin' high like an aeroplane

Kommentarer
Postat av: Björne

Tjing

Jag o Helene va på brucan i göteborg,år 1722 tror jag att det vaL

vi stog på mittplan längst fram o trängdes,en kille skulle sopa på mig,var på jag duckar,O han träffar Helene som blir knockad!!

Hon såg ingenting av den konserten.

stor humor....STOR humor

Krampåre



Björne

2008-06-28 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0