jag vet inte

I studentpresent gav min pappa mig det bästa jag typ nånsin fått.
Han och jag ska minsann till GBG den 5 juli och se Bruce Springsteen :D
jag längtar så sjuuukt mycket ! kan lätt bli det bästa.

Från en sak till en helt annan.
Min tillit för dig hade sakta men säkert börjat komma tillbaka,
så varför måste du förstöra det igen?
Nu känns det som vi är tillbaka på "ruta ett" igen, efter mycket slit är det helt plötsligt
inte värt nånting igen.
Jag är så trött på det här, jag har inte orken som krävs längre.




Jag önskar så att du hade vart med mig på min stora dag mamma,
det kändes så oerhört tomt utan dig där.
Jag undrar om du verkligen är så stolt över mig som jag hoppas och tror...
Själv är jag stolt över dig, du gick igenom så mycket och klarade dig ändå så otroligt länge trots
alla dina hinder och svårigheter, jag kunde aldrig aldrig aldrig ha fått en bättre och starkare
mamma än jag fick. Det går inte en dag utan att jag tänker, gråter och saknar dig.
Du var den underbaraste kvinnan som nånsin gått på jorden
och idag den vackraste ängeln som himelen nånsin skådat.

Jag älskar dig mamma
jag saknar dig, mitt hjärta blöder.



Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig vid min sida, du var mitt allt


Kommentarer
Postat av: stjernström

idag är du en av de starka som går på jorden!

<3

2008-06-08 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0