night

jag hatar mig själv jag suger sååååå hårt. skulle verkligen INTE dricka idag, men pappa
och hans nya ragg drack ju och jag kunde ju verkligen inte vara sämre. Ja menar, jag
är 18 och dom är 40. Självklart måste jag också dricka vin när dom gör det. Det är ju inget
annat än pinsamt och dom klarar mer än jag. Helvette.
Sen bar det av och möta Frida och ta några öl och det slutar ju aldrig bra.
Så nu sitter jag här i min ensamhet och dricker gin o tonic som ja hittade på mitt rum. SJÄLV!
Jag är så fruktansvärt tragisk!

Jag saknar min pojkvän så fruktansvärt mycket.
Fast vi har det svårt nu och jag är så ledsen så vill jag inget annat än att du ska hålla mig i din
famn just nu och höra dig säga att du älskar mig. Jag kan förlåta dig.

Är det jag som är dum i huvet?
Jag ver inte längre.. jag behöver dig. jag undrar så vad jag gör för fel..


Is this all of me, Is there nothing more of me than this
I would rather be one of the faces that you'll miss, no
Do you care, well I don't know
I'm struggling not to let go

Won't you lift me up Lift me up or else I'll never stop
Don't you leave me alone
I've been through hell now show me heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0