onsdag

Ska snart gå ut för att Åsa ska plocka upp mig sen bär det av till täby och
bio och middag med tjejerna. Sex and the city filmen vad annars ska vi se idag,
sjukt mycket har vi längtat efter filmen :) blir nog mys.

Igår kom mammas gravsten också och den är jätte fin verkligen, var där idag
och la lite blommor och så. Gud vad jag saknar dig..
(lägger upp bilder sen)

Efter besöket vid kyrkan åkte ja och min far till tatuerings studion för att kolla hur det ser ut nu
och om jag behöver göra fler laser behandlingar enligt honom,
och ja självklart ska jag få göra det!
Hatar det, är så trött på det här så det finns inte. Det tar garanterat på min krafter!

Har jätte mycket saker som går runt och runt i huvet på mig och jag vet inte hur jag ska
hantera allting. Jag behöver hjälp.
Jag ger upp, jag ger så upp för varje gång jag verkligen försöker,
 så kommer alltid ett nytt bakslag.



Du skulle vara i mina skor en dag, då skulle du förstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0