Poisoned

Kom alldeles nyss hem från jobbet, var sjukt trött och irriterad så jag fick gå tidigare idag.
Idag var och är en sån där dag som jag enbart vill ligga hemma i sängen och se på tv
och sitta vid datan. Jag hatar att det blivit så tråkigt väder, annars kanske man kunde ha solat?

Hur som helst så är det midsommar imorgon, midsommar är enligt mig en lite för
överskattad dag precissom valborgsmässoafton. Men ändå så kanske man måste göra nånting.
dricka lite öl men var och med vem/vilka återstår att se. Det har nämligen visat sig att
alla verkligen alla ska bort förutom jag och Mikaela,
Om det är någon som vill vara med oss så skriv en rad! haha.
Jag menar det känns lite patetiskt att bara vara 2 stycken som ska grilla, kom förresten på att
ingen av oss två kan grilla. Så nu behöver vi verkligen en tredje vän. Ställ upp någon!
Alltså, en midsommar vän sökes!!

Nej nu ska jag försöka sova en stund, har sovit alldeles för lite den senaste tiden
och det kan jag lova att kroppen/hjärnan känner av.
Natti, återkommer sen.



Vi måste prata älsk, vi kan inte ha det såhär längre.



You're so bad, you're so bad, the poison is in there now and forever
The soul's lost and the ache is blunt, hollow feelings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0