So sick of this feeling

Jag har en klump i magen, är så rädd för vad som kommer att hända,
och för vad som inte kommer att hända.
Det värsta av allt är att jag inte kan påverka detta överhuvyd taget, det skrämmer mig.
Jag hatar att vara helt maktlös och samtigigt vara den som får ta smällen.
Visa att du har ett hjärta, snälla jag ber dig.

Är det du eller jag som är dum i huvet?
vad ska jag tro nu, står i mitten av ett vägskäl och vet inte vilket håll jag ska gå åt.
Vet inte vad jag ska tro längre, är jag dum som litar på dig?
Jag är helt klyven. Helvette jag orkar inte mer.


Idag är det Sverige - Ryssland och jag ska heja som en dåre.
We have to win!
Mamma jag ska heja åt dig också, du fullkomligt Älskade fotboll och jag kommer tänka
på dig hela tiden, vilket jag i och för dig redan gör men jag ska hålla tummarna för din skull.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag skulle behöva dina råd mer än någonsin just nu,
du var så otroligt klok och hjälpte mig alltid att fatta svåra beslut.
Jag behöver dig..
Saknar dig så det gör ont, varför är du inte här hos mig???




I blame no one, but myself
so honestly, is this how it's gonna be?
Tell me, who's the enemy?
Monkey on my back keeps me so desperatly
How you got me on my knees
This will be the death to me
So sick of this feeling but it never stops



I keep trying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0