Sometimes I feel like I'm still dreaming


Var vid graven idag igen, gravstenen har fortfarande inte kommit och jag undrar verkligen vad
det är som händer egentligen, ska det ta så här lång tid?
Känns så trist när det bara är ett litet stålkors där mitt i allt med en pytte liten plast lapp
med mammas namn på. Hur som helst så ska jag iaf plantera blommor och så när stenen
är på plats, ska kolla runt lite vad man kan sätta så de blir så bra som möjligt.

Dagarna bara rusar förbi och de sista månaderna har varit helt svarta för mig, jag vet helt
ärligt inte vad jag har gjort. Och varej dag blir bara länge och tyngre..

Jag känner inte alls för att skriva idag, känner inte för nånting alls.
Det spelar liksom ingen roll längre...
Har nått den punkten där det mesta kvittar för jag vet att man egentligen bara har sig själv.
 
Sometimes I feel like I'm still dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0