tainted love

Kom precis hem från att ha mött mikaela på en kvälls cigg och en kvälls kaffe,
(jag vet, kvälls kaffe kanske inte är de bästa men gott är det)
Vi satt och pratade och filosoferade
över en del saker som att det t.ex borde vara lärarna som går si strejk och inte buss chaufföerna
för dom tjänar ändå bra! Jag menar, hade inte lärarna funnits så hade de ju inte ens funnits
några buss chaufförer för ingen hade kunnat få en utbildning till det. eller vad vet jag?
Jag fick även utlopp för lite av mina aggressioner och det var skönt. Det var länge sen jag var
så här förbannad på så många människor på en och samma gång.
Det är så tröttsamt att det ska bli så här igen, borde inte folk lära av sina misstag?
Jag tycker det iaf, men tyvärr är det inte ömsesidigt. Och tyvärr så är jag alldeles för rädd för
att våga säga vad jag egentligen känner. Har inte sagt det till nån än.
kanske kommer de en vacker dag. Dom som jag älskar absolut mest har ingen aning.
I just dont want to be alone.

Förresten har jag bestämt mig för att tatuera mig för tredje gången snart igen, håller på
och tänker lite på vad jag ska göra men de lutar åt nåt av de mamma hade
fast på ett annat sätt. Har föööööör mycket ideér på vad jag ska göra.
Om det är nån som vill ha nån liten simpel skit tattoo så ring mig för då fixar jag det :)


Dagens höjdpunkt är ändå att jag jobbade min sista dag idag och går på semester
nu i en månad typ! Pure happiness!
Fast jag måste ändå sjukt nog säga att det ibland är lite skönt att jobba och att koppla bort allt
annat skit runt om kring..
Jag ska iaf fira min ledighet så småning om!



jag saknar min mamma och mina hundar,
men jag ska kämpa på och försöka mitt bästa för deras skull.




Favoritlåten just nu!
Marilyn Manson-tainted love 

Once I ran to you. Now I run from you
This tainted love you've given
Take my tears and that's not nearly all
Tainted love

You think love is to pray
But I'm sorry I don't pray that way

Don't touch me please
I cannot stand the way you tease
I love you though you hurt me so
But now I'm gonna pack my things and go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0