take this life

Idag åkte jag, min käre far, david och jacob till sjönära för att äta skolavslutningsmiddag :)
Det var mysigt och maten där är helt sjukt god, kan äta hur mycket som helst av deras mat!
Hallomi åt jag också, stavas det så Mikaela?
hursomhelst så var det lika gott som jag trodde!

Det spelades även krocket idag precis som igår, och JA jag suger verkligen.
Jag ska verkligen öva i smyg, ska köpa mig ett eget krocket så hör jag av mig när jag
är redo för match, då jävlar säger jag bara.


Ska alldeles strax gå och lägga mig och se på OTH och försöka sova,
ska nämligen befinna mig kl 08:45 på trafikskolan imorgon för att gå på handledarkurs
så att jag äntligen kan börja övningsköra, har till och med
en egen bil ståendes så nu känner jag mig redo. Det känns inte bara lite pinsamt att bli skjutsad
av min lillebror som är 15 år på sin moped när jag fyller 19 snart! fy för mig.


Är inte alls på bra humör idag, har kommit till en riktig uppförsbacke igen och hoppas jag
får lite medvind snart, det behöver jag verkligen just nu.
Känns liksom som att ingenting får gå min väg riktigt, det är riktigt påfrestande.
Och jag orkar inte lådsas längre, jag kan inte vara som er.. det går inte.



I close my eyes for a second
And meet a fragile soul
I scream to hide that I'm lonely,
The echo calls my name

Take this life
I'm right here
Stay a while and breathe me in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0