summertimes

Gårdagen blev trevlig till slut, spel, öl och mat :)
Idag mår man däremot som man förtjänar.
Steg upp och tog en cigg vid 5! var helt farlamad innan dess.
jag förstår inte, så här seg har jag aldrig varit dagen efter.
Sitter med ett vinglas nu och försöker må bättre. wish me luck!



Har ingen aning om vad jag ska göra idag, kommer nog bara sitta hemma så mycket som
möjligt. Det suger att jag har 2 cigg kvar och att jag verkligen måste ta mig till statoil
och köpa nya.  Är på världens sämsta humör just nu och vet varken ut eller in.
Jag är så ledsen för att jag fick reda pådetta, och det förvånar mig hur vissa människor
lever helt utan samvete och utan skuld/skam känslor.
För mig är det helt obegripligt hur man kan såra en annan människa och ljuga
en rätt upp i ansiktet och sedan stå för det. Jag vet inte hur jag ska handla längre.
Jag har verkligen försökt att anpassa mig
och ställa upp för dig absolut så mycket jag har kunnat, men jag blir åter igen
huggen i ryggen.. Kanske ska jag "släppa på tyglarna" och låta dig göra vad du vill,
så kanske det fungerar bättre. Är det jag som gjort fel, är det jag som är helt dum i huvet?
Jag vet inte längre, ja menar nåt fel måste jag ju göra för att förtjäna detta..


Jag vet inte längre..


Återkommer senare, ska sätta mig och vara social med min pappa och en nyfunnen tjej
han fann igår som har vart här på middag. Jahapp helt sjukt men hon är trevlig.


Bye bye, be right back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0