studenten

Så var äntligen studenten avklarad. I onsdags smällde det och det var en mycket lyckad dag.
Började med champangefrukost efter det blöds det på pasta sallad i skolan, och sen
väntade flaket :) det var roligt, smutsigt och öligt. Senare hade jag och mik vår mottagning i
vita huset på ekbacken där vänner och släkt var samlade, det var sjukt trevligt och stört god mat!
Vid typ 11(?) åkte vi till tegel hela högen och dansade/firade :) toppen dag helt enkellt.

Dagen efter väntade samma sak en gång till, fast denna gång var det jess som var duktig och
firade sin student. så även den dagen innebar flak, mottagningar och tegel :)
Igår var jag väldigt väldigt trött med andra ord. Men det var det värt.

Idag ska jag precis som igår göra så absolut lite som möjligt, är trött och seg.
Såg nyss på schemat att jag jobbar söndag, måndag och tisdag...
Har pressat mig själv till det yttersta den senaste tiden så jag känner att jag behöver lite tid
för mig själv ett tag för jag orkar inte lika mycket som andra som det är nu men jag
försöker verkligen. Men nu behöver jag en paus, en riktig paus för att på nått sätt
försöka hamna med fötterna på jorden..



Tacka gud för mina riktga vänner och min pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0