Try honesty

Sex and the city igår alltså, sjukt bra film! rekommenderar alla att se den!
Satt och grät nästan hela filmen och skrattade samtidigt, störde mig dock på alla andra
tjejer som var där som kom jätte uppklädda in på bion som om dom skulle på ett cocktail party
eller nåt .Och där sitter vi sex tjejer jätte sunkiga :) toppen. orka klä upp sig för att gå på bio?

Ikväll kommer förhoppningsvis Hedvig till Berga för att träffa mig, vi tänkte gå och sätta oss
på snövit och snacka skit och mysa :)
hoppas verkligen hon kommer. skulle vara hur trevligt som helst.

Vill bara säga att jag försöker att anpassa mig så gott det går med det är svårare än jag trodde.
Det går inte att bara ändra en åsikt som man haft en lång tid och bara
gå vidare utan att tänka på det. Eftersom att tilliten inte finns där på de sättet som de borde,
så blir det extra svårt att veta vad som är sant och vad som inte är det.
Men tro mig, jag försöker verkligen. Jag är inte den som ger upp men jag måste erkänna att
jag tänkt tanken mer än en gång. Och jag gör det fortfarande ibland tills jag på nåt sätt får
det bekräftat att jag inte har nånting att oroa mg för.


Insane assault, so sly
Your well of lies ran dry
I pulled the cord, free fall
so high I seem so small!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0