11v1d

Igår var jag, min pappa, mina bröder och Pelle och såg på djurgårn-bajen,
stod i djurgårns klacken såklart :)
kul match men slut resultatet SÖG, så nog pratat om det.
Trevlig kväll förövrigt.
Jag vet jag är säker, jag är djurgårn tills jag dör.

När jag var på matchen så kom jag verkligen att tänka på hur onödigt det egentligen
är att hata, som en sån enkel sak att skrika att man hatar motståndarlaget en hel match,
Vad tjänar det till? Självklart vill man att sitt eget lag ska vinna och det andra förlora.
jag kan erkänna att jag själv skrikit hata bajen o gnaget osv,
men är det inte egentligen meningen
att man ska lyfta fram sitt eget lag och inte trycka ner det andra?

Människor har i alla tider haft ett starkt begär av att hata andra, och i slutändan
resulterar allt i elände och ännu mera hat. Men till vilken nytta?


Måste berätta om en sjuk sak som hände mig idag,

Jag skulle köpa cigg på söra närköp och när jag sagt vad jag ska ha så tror inte gubben

som jobbar att det är JAG på MITT legg så han tvingar mig att säga mitt person nummer

128 gånger till och med bak och fram! Till slut när jag "bevisat" att det är jag på
mitt eget legg så slänger han fram paketen och kollar jätte snett på mig.
Jag hatar honom!


________________________________________________________________________

Idag är en sån dag som ingenting fungerar, när ingenting går mig väg över huvud taget.
Nån gång borde den sk turen vända tycker man men hur länge ska man behöva vänta
på nånting som ändå inte är säkert. Varje dag som går blir tyngre och allt jobbigare och
det känns som alla runt om kring har glömt, men jag kommer aldrig glömma, aldrig!
Alla har redan återgått till sitt normala liv och klarar av det,
jag kan erkänna att jag känner mig avundsjuk på er....
Ny dag, ny kamp.
Ny natt, nya drömmar om hur det gick till och jag ser allt om och om igen.
Därför sover jag inte, för jag är rädd för drömmarna, och ännu räddare när jag vaknar.



Jag saknar dig mamma, jag saknar dig så det värker i hela kroppen.
Älskar dig så av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0