art

Jag måste egentligen lägga mig och sova snart med tanke på att jag ska
jobba imårrn och det suger verkligen att min bärbara har gått sönder så att jag
måste sitta i vårat minimala data rum som egetligen är en typ hall eller nåt.
Jag tycker om att sitta i mitt rum i min säng med min data innan jag ska sova,
men som sagt nu sitter jag i en vrå och trängs och det är inte alls kul.
Meeeen, datan går tack och lov att laga och jag får förhoppningsvis tillbaks
den senast på fredag. Eloge till data killen Björn i skolan som tar sig an problemet,
fick förövrigt veta att vi fått en till data kille till skolan som också heter Björn, Komiskt.


Jag vill tro på min konst igen, jag vill få tillbaka motivationen till att orka.
Oavsett hur mycket jag vill så är det nånting som håller emot och det tar stopp.
Jag har alltid uttryckt mig genom min konst, och inte ens det fungerar just nu.
Så hur kan jag då dela med mig och visa hur jag egentligen mår när jag
inte orkar eller kan visa det på det enda sättet jag på riktigt vet hur man gör? 
För en bild visar så mycket mer än alla ord jag nånsin kan uttrycka mig med.


Öppna dina ögon och se efter, se efter vad som betyder mest,
och lev där efter, endast där efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0