ensamvarg

Igår var en mycket konstig kväll, först grillning vid österskär, sen till hatef,
sen till akter en stund och sen slutade vi i folkets hus, helt sjukt.
kände typ inte nån och det var jobbigt som fan ville bara hem hela kvällen
men en viss person envisades om att vara kvar.
Stod mest ensam i ett hörn och såg dum ut medans andra sprang runt och
växlade ord med gamla vänner osv.
Jag passade verkligen inte in där och kände mig bara utanför,
Men kul, verkligen toppen är det att bli lämnad bland främningar medans andra
har kul, dansar, träffar folk och ignorerar att jag ens är där. Aldrig igen!
Fyjävlafan.

Det är allt jag har att säga och tänk om en gång.
För det här var sista gången .


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm har vart med om det där jag med.. det är jätte trist, skämmigt och inte alls kul...

2008-05-04 @ 18:33:44
URL: http://beatdriven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0