hallå?

Skiva i förrgår, igen.
det var roltigt om jag minns rätt.
Var ganska mycket folk, trist att jag knappt hörde musiken...
det var tydligen svenska favoriter och sånt, jag hörde hiohop. nåväl.
Igår var det MIN mösspåtagning, men eftersom att jag och mina vänner inte mådde
så bra igår så missade jag och Mik tyvärr vår EGNA mösspåtagning.
Hur i hela fridens namn lyckas man med det?
På kvällen var det fest hos Åsa, alla 3:or var bjudna så det var trevligt.
mycket nya människor man träffade må jag säga och ändå har vi gått tillsammans i
3 år och i vår skola är det ca 60-70 3:or. spännande.

Nu ska jag duscha för det behövs verkligen kan jag lova!
Sen ska jag springa ner till centrum och vara med på röllingbys mösspåtagning
efter som att jag som sagt missade min egen.
jag suger.

Ikväll blir det tommys och fest igen.
För att fira, igen. 

jag mår så dåligt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0