I.G.F.V

Jag orkar verkligen inte, förstår inte vad jag ska göra eller säga för
att du ska förstå att man inte kan bete sig hur som helst.
Vad krävs det egentligen, jag verkar iaf inte ha det som krävs.
Och det gör ont, så jävla ont.
Se mig! Hör mig!
Det är det enda jag vill, jag kan inte göra det här ensam.
Behöver din hjälp och din förståelse för att klara av det.
Vi är två nu, inte en.
K.I.G.F.V
Kanske




Han vet hur man dövar ensamheten
Han vet hur man kastar allt man har
Han vet hur man flyr från den här planeten
Men han vet inte hur man stannar kvar

Har du hört om han som bränner sina skepp
i samma stund som han fått dom att flyta
Om han som har ett fläck fritt liv
men skulle dö för att kunna byta

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0