kortfattad helg

I fredags var det skiva och temat var maskerad.
innan det begav jag, amanda, mik, jess och felice oss
till humlegården för att dricka lite öl och sminka oss lite viljet vi inte tänk på att göra tidigare,
sen kom vi till skivan där det bjöds på god middag och dessert. gott som tusan.
efter det  strömmade ölen och jag undrar vad jag gjorde hela kvällen haha men kul var det.
Jag och Mik var cowboys och mitt lasso försvann nån gång under kvällens gång.
Jätte fina var vi allihopa och felice var toppen pirat :) jess söt som socker och amanda var
en ny sorts super hjälte, och Hatef var polis :D
En mycket bra skiva må jag säga. Och det var helt sjukt hur mycket otippat folk det
var som var där, vem köpte dom biljetter av egentligen. skumt!
Igår var dock inte lika toppen, usch vad dåligt jag mådde när jag var och kollade på min lille
brors match, as jobbigt var det att klappa händerna när det blev mål, för varje klappning
jag gjorde så dunkade det i huvet. nå väl, jag har bara min själv att skylla.
Jag kom iaf precis hem från en sug dag från jobbet med 1000 människor som klagar.
Fy Fabian

Nej nu ska jag se klart på Parma-Inter, Zlatan är bäst och har gjort 2 mål.

tjofaderittanlambo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0